close

You might have something in mind, when walking to your office every morning.

Phones you missed yesterday.

Information you need to update today.

Or luckily, the warming hug from some lucky person that you’ve just known him for one second.

I’ve been thinking if it is possible, that anything happened before one’s now moment won’t stay in the brain for only one minute in her every morning.

It’s hard.

However, I make it today, with consciousness.

And I find that my views on the around.

Changing simultaneously.

I am not going to think about the last moment anymore from today on, cause when I made it this morning, I found handsome guys all appear in front of me today.

15622370_1861316404081769_634544142947546044_n.jpg

So seriously, I don’t want to miss any smiling picture to me from now on.

Even…this had already made me bumping into a pillar this morning…

And all the tea sample for customers fallen on the street…

每天早上去上班的時候,妳的心裡總放著一些事。

想著昨天漏接的電話,今天得更新的資訊,或者,比較幸運的人,可能在回味著上次跟某個才認識一秒鐘的他,盡情擁抱的事。

我一直在想,有沒有一種可能,我們每天早上清醒之後,腦袋裡可以不惦記著任何上一個當下所發生的事情。

這好像很難。

但不管怎說,在我的意識之下,我今天做到了。

而且,還發現,這樣做之後,我整個人對於周遭事物的看法,也變得都不一樣了。

從今天起,我不要再去思考上一個當下所發生的事情,因為,我發現腦袋空空的時候,所有的MR. Right都會突然在眼前出現,就像今天一樣。

所以,真的,以後我不要再錯過任何讓我微笑的迷人畫面。

即使,這樣的做法,已經讓我在今天上班時,撞到了一根電線杆,還讓我的茶葉禮品掉的滿地。

arrow
arrow
    全站熱搜

    茶東 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()